Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Nasz temat na dziś to: "Moja rodzinka"

Witajcie! Ale ten tydzień szybko zleciał. Dzisiaj już piątek. Temat zajęć na dziś to ,,Dzień rodzinki”.

Powitanie z piosenką  https://www.youtube.com/watch?v=sXqaZUp2N-w&list=RDh9wMpq8kqkA&start_radio=1

Zaśpiewajcie piosenkę ,,Moja wesoła rodzinka’’ https://www.youtube.com/watch?v=9CAEhPUDlA4

Odpowiedz na pytania:
– Wymień członków rodziny występujących w  piosence? Ilu ich jest?
– Co możemy robić z mamą?
– Co możemy robić z tatą?
– Co możemy robić z naszym rodzeństwem

Dokończ zadania:

- Mama i tata to moi ………………………./rodzice

 - Ja dla swojej mamy jestem ………………./synem, córką, dzieckiem

 - Ja dla swojego taty jestem ………………../synem, córką, dzieckiem

- Mama mojej mamy to moja ………………/babcia

- Tata mojej mamy to mój …………………/dziadek

 - Rodzice mojej mamy to moi ………………/dziadkowie

 - Mama mojego taty to moja ………………/babcia

 - Tata mojego taty to mój …………………. /dziadek

 - Rodzice mojego taty to moi ………………/dziadkowie

 - Ja dla mojej babci i dziadka jestem ………/wnuczką, wnukiem

Co nie pasuje - ćwiczenia spostrzegawczości

Co zaczyna się na sylabę MA - ćwiczenia słuchowe

Teraz troszkę gimnastyki zaproście do zabawy swoich rodziców:

https://www.youtube.com/watch?v=pvZkbqz68c4

 „Winda” – zabawa dydaktyczna z rodzicami. Dziecko staje przed tatą, odwrócone do niego plecami, z rękami ugiętymi w łokciach, przyciśniętymi do tułowia, łopatki ściągnięte. Tata w lekkim przysiadzie trzyma dziecko za łokcie od dołu i podnosi do góry, a następnie opuszcza w dół. Wygrywa ta para, która w ciągu pół minuty wykona więcej podniesień.

Zabawa rytmiczna „Imiona naszych bliskich”. Mama wymienia z podziałem na sylaby nazwy poszczególnych członków rodziny, a dziecko podaje ich imiona z podziałem całego zdania na sylaby (dziecko może zaśpiewać sylaby na dowolną melodię)

ma – ma         –           Mo – ja   ma – ma   ma   na   i – mię   …… .

ta – ta             –           Mój   ta – ta   ma   na   i – mię  ……..

sio  –  stra       –           Mo  –  ja sio –  stra    ma  na   i  –   mię   …….

brat                 –          Mój brat   ma   na   i  –  mię   …. .

bab  –   cia       –          Mo  –  ja   bab  –  cia   ma  na   i  –  mię  ……

dzia  –  dek       –           Mój  dzia  –  dek   ma  na  i  –  mię   …..

Ćwiczenia spostrzegawczości wzrokowej

Praca z K4., 12 – plątaninka od dzieci do kwiatów. Umieszczanie nalepek z właściwymi imionami dzieci. Zadanie dodatkowe–kolorowanie figur geometrycznych, z których Pak zbudował mikser.

Budujemy domy”- Zabawa konstrukcyjna. Potrzebne nam będą klocki różnej wielkości i różnego rodzaju. Dziecko buduje dom dla swojej rodziny, nazywa pomieszczenia w domu, liczy pokoje.

 

Zabawy z realizacji ogólnopolskiego programu „ Uczymy Dzieci Programować”

Witajcie  oto propozycje zabaw na kolejny tydzień z realizacji ogólnopolskiego programu „ Uczymy Dzieci Programować” Dla chętnych kolejne zabawy  z Koduj z nami#6 na weekend z Panią Anią i Panem Rafałem:

https://www.youtube.com/watch?v=yo1rc1LNZu0&t=2s

https://drive.google.com/file/d/1rwE8CVj6XMggY5w66cXC64RuLSFlCQeU/view  zadania offline

To wszystko na dziś życzymy Wam radosnego weekendu do zobaczenia w poniedziałek!!!! Panie Asia i Dorota.