Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Nasz temat na dziś to:„ Sadzimy rośliny”

Dzień dobry Rodzice, Cześć Dzieciaki

1.Zabawa ćwicząca spostrzegawczość – "Kwiaty ogrodowe".
Sylwety kwiatów ogrodowych, np.: hiacynta, tulipana, bratka, żonkila.
Rodzic układa na stole sylwety kwiatów, np.: hiacynta, tulipana, bratka, żonkila. Dziecko podaje nazwy kwiatów uprawianych w ogrodzie i je liczy. Wskazuje, który kwiat jest: pierwszy, drugi, trzeci, a który – czwarty. Następnie odwraca się.  Rodzic chowa sylwetę jednego kwiatu. Dziecko patrzy i odgaduje, którego kwiatu brakuje, po czym odtwarza początkowy układ kwiatów – dokłada odpowiedni kwiat.

hiacynt

tulipan

bratek

żonkil

2.„ Na rabatce” - zabawa matematyczna
Do zajęć matematycznych potrzebne będą 3 wąskie prostokąty ( rabatki), sylwety kwiatów: hiacyntów, bratków, tulipanów, żonkili ( 3 sylwety każdego gatunku), w kolorach: białym, żółtym i różowym.
Zabawa w sadzenie kwiatków:

  • Sadzenie kwiatów według kolorów płatków.
    Dziecko rozkłada prostokąty. Na każdym z nich układa kwiaty w danym kolorze. Rodzic sprawdza poprawność wykonania zadania. Dziecko przelicza kwiaty i mówi, ile kwiatów danego koloru rośnie na ich rabatkach.
  • Sadzenie kwiatów według gatunków. Dziecko sadzi kwiaty według gatunków: na każdej rabatce (każdym prostokącie) układa kwiaty danego gatunku. Rodzic sprawdza poprawność wykonania zadania. Dziecko przelicza kwiaty. Mówi, ile kwiatów danego gatunku zasadziło na swojej rabatce.
  • Sadzenie kwiatów według instrukcji rodzica. Dziecko sadzi kwiaty według polecenia rodzica, np.: Na każdej rabatce zasadź po 3 kwiaty. Rodzic sprawdza poprawność wykonania zadania. Dziecko przelicza kwiaty. Mówi, jakie kwiaty, jakiego koloru zasadziło na rabatce.
    • Sadzenie kwiatów według własnego pomysłu. Dziecko zastanawia się, jakie kwiaty zasadzi na każdej rabatce. Układa sylwety.

4.Kwitnące ogrody – zabawa plastyczna we współpracy z rodzicem

Rodzicu przygotuj białą kartkę A4 namaluj farbami trawę i łodygi kwiatów. Zadaniem dziecka jest maczanie palca w kolorowych farbach i kończenie obrazka. Dziecko domalowuje inne elementy przyrody, np.: motyle, słońce, chmury, drzewa.

5.Wykonanie karty pracy strona 39.

6. J.angielski -włączcie dziecku raz jeszcze piosenkę ze strony www.englishplaybox -Play Box 1 „I love pets”, poproście, żeby dziecko spróbowało śpiewać z Playboxem i wykonywało ustalone gesty. Zagrajcie w gry interaktywne przypisane do tematu „Zwierzęta”- lekcja 1 i 2 . Bye, bye 

 Dzieci ściskam i pozdrawiam Was mocno – Pani Ola