Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Terapia pedagogiczna-rozwijanie sprawności percepcji słuchowej i słuchu fonemowego.

Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne.

Dn. 08.04.2021r.                    Gr. VI.

Cel: rozwijanie sprawności percepcji słuchowej i słuchu fonemowego.

Temat ,,Wiosna, wiosna”

1.Zabawa ruchowa ćwicząca koordynację słuchowo - ruchową ,,Podlewanie kwiatów”.

Dziecko słucha poleceń rodzica, np.: podlej kwiaty idąc trzy kroki w przód, pięć kroków w prawą stronę; sześć kroków w tył itp.

2.Ćw. percepcji słuchowej, koordynacji słuchowo - wzrokowo – ruchowej.

  • ,,Ile kwiatów urosło?” – dziecko słucha uderzeń rodzica, przelicza i określa.
  1. Ćwiczenia pamięci słuchowej ,,Posłuchaj, zapamiętaj i powtórz”

Rodzic podaje nazwy kwiatów (zaczynając od trzech, później cztery itd.), dziecko zapamiętuje i powtarza:

 krokus, sasanka, przebiśnieg;

tulipan, krokus, fiołek, pierwiosnek

4.Ćw. słuchu fonemowego.

  • ,,Posłuchaj i wskaż kwiatka,  którego nazwę usłyszysz wypowiedzianą z podziałem na sylaby”;
  • ,,Podziel na sylaby nazwę wskazanego kwiatka”;
  • Posłuchaj zdania i pokaż kwiatka, o którym jest w nim mowa;
  • ,,Posłuchaj wyrazów – symboli wiosny mówionych głoskami i powiedz co powiedziałam”;
  • Na jaką głoskę
  • zaczynają się wyrazy: krokus, sasanka, bazie, pąki, trawa;
  • kończą się wyrazy jw.;
  • jaką głoskę słychać w środku wyrazu.
  1. Ćw. sprawności manualnej ,,Krokus” – rysowania po śladzie, kolorowanie.

https://miastodzieci.pl/wp-content/uploads/2018/11/konkurs-350x300.png

Dokonanie analizy sylabowe i głoskowej wyrazu: krokus, układanie z nim zdania, liczenie ile jest wyrazów w zdaniu.

Anna Jucha.