Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Terapia pedagogiczna-rozwijanie sprawności percepcji słuchowej i słuchu fonemowego.

Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne.

Dn. 13.04.2021r.                    Gr. IV, VI.

Cel: rozwijanie sprawności percepcji słuchowej i słuchu fonemowego.

Temat ,,Wiosna na wsi”

1.Zabawa ruchowa ćwicząca koordynację słuchowo - ruchową ,,Jakie to zwierzę?”.

https://www.youtube.com/watch?v=WEZw-Zo-_vQ

Dziecko słucha dźwięków wydawanych przez zwierzę, nazywa je i wskazuje na obrazku.

https://pomoceterapeutyczne.com/images/zwierzeta_na_wsi_plansza.jpg

https://przedszkouczek.pl/wp-content/uploads/2019/05/ZwierzetaNaWsi.jpg

2.Ćw. w mowie, słuchu fonemowego.

Rodzicu poproś dziecko, żeby:

  • właściwie ułożyło historyjki,
  • opowiedziało ich treść,
  • dokonało analizy i syntezy słuchowej sylabowej i głoskowej wyrazów tj.: krowa, kura, mleko, jajko, pisklę,
  • ułożyło zdania z w/w wyrazami,
  • przeliczyło wyrazy w zdaniach.

https://chomikuj.pl/ewelinka5555/Dla+dzieci/historyjki+obrazkowe/Historyjki+obrazkowe+(3-elementowe)/Mleko,2315637506.jpg

https://chomikuj.pl/ewelinka5555/Dla+dzieci/historyjki+obrazkowe/Historyjki+obrazkowe+(3-elementowe)/Kura,2315637507.jpg

3.Ćwiczenia pamięci słuchowej ,,Posłuchaj, zapamiętaj i powtórz”

Rodzic podaje nazwy zwierząt (zaczynając od trzech, później cztery itd.), dziecko zapamiętuje i powtarza:

Kura, kogut, pisklę

Krowa, koń, koza, owca

4.Ćw. sprawności manualnej ,,Krowa” lub ,,Kura” – wycinanie po liniach obrazków z historyjki, układanie wg właściwej kolejności i naklejanie na karton.

Wykorzystanie historyjek z pkt 2.

Anna Jucha.